Interview Jacques Hayaux du Tilly met CEO Magazine

Onlangs werd Jacques Hayaux du Tilly, Group Assortment & Supply Chain Director van Maxeda DIY Group, geïnterviewd door het CEO Magazine. Hij vertelde onder meer over de structuur en positie van Maxeda binnen de Benelux; over de strategie 'Make it Sustainable' en de (digitale) toekomst van Maxeda.

Een belangrijke drijfveer voor Jacques zijn rol is Maxeda's inzet om een duurzame bijdrage te leveren aan mens en milieu en de werkelijke verandering die het bedrijf kan bewerkstelligen door haar productaanbod.

Een essentieel initiatief waar Jacques mee bezig is, is Maxeda's 'phygital' winkelconcept. "We hebben nu de mogelijkheid om onze klanten online van veel informatie te voorzien, maar het zal en mag niet alles vervangen wat we in de winkel kunnen doen," legt hij uit. Dit concept van phygital is de "aanvullende oplossing" van het bedrijf voor het online versus offline dilemma. Jacques gelooft dat in de DIY sector fysieke winkels heel belangrijk zullen blijven, maar dat de digitalisering enorme kansen biedt. De winkel en online gaan elkaar ondersteunen.

Het volledige interview lees je hier.

 

 

 

Maxeda DIY Group

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.